رئیس‌جمهور آمریکا با رد برخی خبر‌ها درباره احتمال برقراری حکومت نظامی در این کشور، انتشار این نوع گزارش‌ها را عامدانه توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، گزارش‌های رسانه‌ای درباره برقراری حکومت نظامی  در این کشور را رد کرد.

او در توئیتی نوشت: «حکومت نظامی= خبری جعلی. صرفا یک گزارش بد و عامدانه.»

رئیس‌جمهور آمریکا که همچنان از پذیرش شکست خود در انتخابات ریاست‌جمهوری امتناع می‌کند، در توئیتی دیگر نوشت: بزرگترین تقلب انتخاباتی در تاریخ کشور ما.

پیش از این شبکه سی‌ان‌ان اعلام کرد ترامپ در چارچوب زیر سوال بردن نتایج انتخابات ۲۰۲۰ قصد دارد دست به دامن اجرای حکومت نظامی در آمریکا شود و در جلسه‌ای با برخی از دستیاران و متحدان خود درباره اعلام حکومت نظامی در جهت تغییر نتیجه انتخابات به گفتگو و تبادل نظر پرداخته است.

در حالی که مجمع برگزینندگان روز دوشنبه پیروزی جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری، سوم نوامبر را تایید کرد، ترامپ هنوز شکست در انتخابات را نپذیرفته و موضوع تقلب گسترده را مطرح می‌کند.

 ترامپ در توئیتی نوشت: جان بولتون (مشاور امنیت ملی کاخ سفید) به عنوان یکی از احمق‌ترین افراد در واشنگتن چه می‌داند؟ آیا او همان فردی نبود که زمانی در تلویزیون درباره اقدامات آمریکا درباره کره شمالی صحب می‌کرد از «راه حل لیبی» صحبت کرد؟ من داستان‌های زیاد دیگری درباره این قبیل حماقت‌ها دارم.

مشاور امنیت ملی ترامپ پس از اخراج خود، بارها در مصاحبه‌ها و توئیت‌هایش سیاست‌های رئیس‌جمهور آمریکا در امور مختلف را به باد انتقاد گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار